“Please Take Me Out Tonight”

Idag har jag umgåtts med Sanna, Julia, och Minna. Vi har bakat kärleksmums och vi satte i oss hela plåten, förutom en bit som Gustav åt, samtidigt som vi drack en massa te. Det var väldigt trevligt tyckte jag så jag hoppas att de andra tyckte det med.

Jag jobbade mån,tis & ons denna veckan och har varit ledig tors och fredag vilket har rört om hela min veckorytmn, men det löser sig nog när jag börjar jobba imorgon på måndag – tack och lov. Jag har dessutom fått veta när jag ska arbeta i sommar, och det blir nästan hela! Det är awsome!

Pengarna jag tjänar ska gå till, förutom hyra och mat, till att köpa en hund i höst! Det ska bli en dobbis som nog de flesta veta vid detta laget. Har hittat ett par trevliga kennlar som jag har kontaktat. Får hoppas att allt går vägen 🙂

Imorgon ska jag ut och äta med några av mina stalltjejer nämnligen Alexandra,Sara, Andrea, Sofia och Marie. Vi ska äta på Fellini, jag hoppas att de har god mat!

Just nu sitter jag och lyssnar på musikalmusik och är lite sugen på att gå på klubb.

Over & Out,
Wingates

Om Wingates

Jag är en 24 årig tjej från Lund. Har hund,häst & katter - kommer sluta som en crazy cat lady! ;)

Publicerat på 2010/05/15, i Livet, Livet och märkt , , . Bokmärk permalänken. 2 kommentarer.

  1. Det var väldigt, väldigt trevligt 😀

Lämna en kommentar